تخته
تخته
تصویر ورق ام دی اف سوپر مات فرامید

سمپل و نمونه رنگ‌‌ ام دی اف سوپر مات فرامید

در هنگام دریافت سفارش از مشتری، شما سه انتخاب کلی خواهید داشت. هایگلاس، مات و سوپر مات که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و شما باید براساس سلیقه مشتری و نیاز او و کاربردی که برای او خواهد داشت، بهترین را به او پیشنهاد بدهید.

در ام‌دی‌اف‌‌ هایگلاس، وقتی نور به سطح آن می‌رسد، بازتاب شفاف، واضح و مشخصی از نور، دارد به طوریکه تصویر نور و تا حدودی تصویر اشیاء اطراف، در آن دیده می‌شود. اگر از زاویه‌های مختلف به آن نگاه کنیم، فضای رنگی متفاوت و متنوعی می‌بینیم که باعث می‌شود فضا بزرگتر به نظر بیاید. به همین دلیل بسیار مناسب فضاهای کوچک و کم نور است. بخاطر سطح براق آن، اثر انگشت، لکه و هر گرد و غباری را نشان می‌دهد و باید مراقب اجسام تیز مانند چاقوی آشپزخانه و ضربه بود. نظافت آن سریع و راحت است ولی مراقبت و نگهداری آن سخت.

در ام‌دی‌اف معمولی که همان ام‌دی‌اف مات است، بازتاب نور کمتر و غیر واضح است ولی به این معنا نیست که فضا را تاریک میکند بخصوص اگر از رنگ‌های روشن آن استفاده کنید. جذب بیشتر نور در ام دی اف مات و بازتاب کمتر نور به اطراف، باعث می‌شود تا کثیفی، لکه و گردوغبار، خیلی کمتر به چشم بیاید. اگر در مشتری، نگرانی نظافت و نگهداری روزانه از دکوراسیون چوبی خود را، می‌بینید، استفاده از ام‌دی‌اف مات راه‌حل و جایگزین بسیار خوبی برای تصمیم‌گیری نهایی مبلمان مشتری است.

اما ام‌دی‌اف سوپر مات فرامید، کاملا نور را جذب کرده و منعکس نمی‌کند. لذا از هر زاویه‌ای به آن نگاه کنید به همان شکل و رنگ دیده می‌شود. ظاهر ساده و بدون نور آن باعث می‌شود عناصر تزئینی اطراف را بیشتر نمایش دهد. چون بازتابی از نور ندارد، نمی‌تواند فضا را بزرگتر نشان دهد و مناسب افرادی که تمایل دارند فضا بزرگتر نمایش داده شود، نیست. 
طبع گرم این دکوراسیون، باعث ایجاد حس برازندگی و اثرگذاری در محیط می‌شود. در واقع صاحب این فضا، کسی است که جزئیات برایش مهم است.
برجستگی‌های سطح ام‌دی‌اف فرامید به اندازه‌ای است که با لمس آن، حس طبیعی چوب و تنه‌ی درخت را، به شما منتقل می‌کند. همین زبری باعث شده تا مقاومت بیشتری نسبت به دیگر ام‌دی‌اف‌ها، در برابر خط و خش داشته باشد و آلودگی را کمتر نشان می‌دهد. این خاصیت بخاطر روکش ایتالیایی آن است. همچنین این روکش‌ها، باعث شده‌اند مقاومت ورق‌ها، نسبت به رطوبت و حرارت بالاتر برود ولی آنچنان نیست که بگوئیم کاملا ضد آب و غیرقابل اشتعال شده‌اند. بهتر است همواره در حفظ و نگهداری دکوراسیون چوبی در برابر حرارت، آب و اجسام تیز، مراقب بود تا آسیبی نبینند.
ام‌دی‌اف سوپر مات فرامید مناسب فضاهای بزرگ یا پرنور است و اگر در فضایی کوچک قصد استفاده از آن را دارید، ترکیب آن با ام‌دی‌اف‌های براق یا با درب شیشه‌ای، می‌تواند ترکیبی منحصر به فرد و دلچسب را داشته باشد و اگر مقدور نیست با نورپردازی می‌توان یکنواختی آن را پوشاند و محیط گرم و دلچسبی که این دکوراسیون بوجود می‌آورد را به خوبی نمایش داد. ام دی اف سوپر مات مناسب افرادی با ظرافت و دقت بالاست.

در ادامه سمپل و نمونه ام‌دی‌اف‌های سوپر مات فرامید را، که برای استفاده شما گردآوری شده است، می‌بینید.

تصویر رنگ ام دی افِ سوپر ماتِ Faromid کدِ 3357 SM
3357 SM
تصویر رنگ ام دی افِ سوپر ماتِ Faromid کدِ FM- 1
FM- 1
تصویر رنگ ام دی افِ سوپر ماتِ Faromid کدِ FM- 2
FM- 2
تصویر رنگ ام دی افِ سوپر ماتِ Faromid کدِ U 21
U 21
تصویر رنگ ام دی افِ سوپر ماتِ Faromid کدِ U 23
U 23
تصویر رنگ ام دی افِ سوپر ماتِ Faromid کدِ U 24
U 24
تصویر نمونه رنگ ورق ام دی اف سوپر مات فرامید کد U 26
U 26
اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *